Handelsbetingelser
Følgende information bør gennemlæses og skal accepteres før du går videre i reservationen. Booking/reservation Bekræftelsen har et reservationsnummer, som altid bedes benyttet ved henvendelse og betaling. Betaling Eventuelle restbeløb skal være os i hænde på datoen angivet på tilsendt bekræftelse. Indbetaling af restbeløb kan ske via link på tilsendte mail. Indbetales hele beløbet ikke senest på tidspunkt som angivet på tilsendte bekræftelsen, er vi berettiget til at annullere bestillingen, uden at advisere herom. Afbestilling Det indbetalte a'conto beløb er beregnet som afbestillingsgebyr. Det betyder at der ALDRIG kan forventes tilbagebetaling af indbetalt beløb ved afbestilling. Ved afbestilling forståes: annullering, reduktion i antal personer/værelser, afkortning af ophold, omplacering og lign. væsentlige ændringer i forhold til den oprindelige bestilling. Afbestilling skal altid foretages skriftligt pr. brev eller pr. mail. Aftalen kan fra vores side aflyses pga. force majeure, katastrofe, strejke, brand/vandskade, optøjer, krigshandlinger el. lign. i hvilke tilfælde vi er berettiget til annullering af aftalen uden godtgørelse.