Handelsbetingelser

Betaling og afbestillings-betingelser

Booking og reservation:
Bekræftelsen har et reservationsnummer, som altid bedes benyttet ved henvendelse og betaling. Efter bestilling, fremsendes bekræftelse på aftalen pr. email.

Betaling:
Eventuelle restbeløb skal være os i hænde på datoen angivet på tilsendte bekræftelse. Indbetaling kan ske via link på tilsendte mail. Er aconto ikke indbetalt som angivet på tilsendte bekræftelse, er vi berettiget til at annullere reservationen uden at advisere herom.
 

Afbestillingsbetingelser.

  • Det indbetalte aconto beløb er beregnet som afbestillingsgebyr. Det betyder at aconto ikke refunderes ved afbestilling.
  • Ved afbestilling forståes: annullering, reduktion i antal personer/værelser, afkortning af ophold, omplacering og lign. ændringer i forhold til den oprindelige bestilling.
  • Afbestilling skal altid foretages skriftligt pr. brev eller pr. mail.
  • Ifølge e-handelsloven er der normalt 14 dages fortrydelsesret ved handel via internettet. Dette gælder ikke for indkvartering og transport jfr. forbrugeraftaleloven § 9, stk. 2 og § 17 stk. 2 
  • Aftalen kan aflyses pga. force majeure (katastrofe, strejke, brand/vandskade, optøjer, krigshandlinger el. lign.) i hvilke tilfælde vi er berettiget til annullering af aftalen uden godtgørelse.


.