Handelsbetingelser

Nordgårdens Rejse- og betalingsbetingelser

Formålet med denne side, er at give dig adgang til informationer, der giver dig mulighed for at planlægge, bestille og gennemføre en tur til Samsø. Vi forsøger at sikre, at alle informationer er så akkurate og præcise som muligt, men ethvert ansvar for tab eller skade, der måtte opstå som følge af brugen af informationer fraskrives.

1: Denne website og hele dens indhold er leveret uden nogen form for garanti. Dette gælder ligeledes indhold fra indholdsleverandører og samarbejdspartnere der forefindes på hjemmesiden.

2: Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for os, ligeledes er indholdet og pålideligheden af siderne der linkes til.

3: Vi har gjort vort yderste for at sikre, at informationerne på hjemmesiden er så akkurate og præcise som muligt. Vi fraskriver os ethvert ansvar for tab, skade og følgevirkninger ved brugen af informationerne.

4: Hvis der opstår problemer med beløbets størrelse ved betaling på hjemmesiden, og et forkert beløb bliver trukket fra din konto, er det os der sørger for dit tilgodehavende og efterfølgende behandling.

5: Evt. spørgsmål om produkter både før og efter køb bør rettes til Nordgaarden Pension. Ifølge ehandelsloven er der normalt 14 dages fortrydelsesret ved handel via internettet. Dette gælder dog ikke for indkvartering og transport jfr. forbrugeraftaleloven § 9, stk. 2 og § 17 stk. 2

6: Afbestilling

Mellem 30-14 dage før ankomstdato tilbagebetales 50%

Mindre end 14 dage før ankomstdato tilbagebetales intet.Ved afbestilling forstås: annullering, reduktion i antal personer/værelser, afkortning af ophold, omplacering og lign. væsentlige ændringer i forhold til den oprindelige bestilling.

Afbestilling skal altid foretages skriftligt pr. brev eller pr. mail.

Vi anbefaler desuden at tegne en privat rejseforsikring.  

Nordgaarden Pension´s aflysning af aftalen: Aftalen kan aflyses pga. force majeure (katastrofe, strejke, brand/vandskade, optøjer, krigshandlinger el. lign.) i hvilke tilfælde Nordgaarden Pension er berettiget til annullering af aftalen uden godtgørelse.

7: Betaling

Der kan betales med Dankort, Visa/Dankort.

Alle beløb er opgivet i DKK, hvis ikke andet er opgivet.

8: Reklamation

Hvis dele af din pakkerejse ikke kan leveres ifølge bekræftelsen, så har du ret til at annullere.

Du får det betalte tilbage med fradrag for værdien af de dele af pakken, som du eventuelt allerede har udnyttet.

Hvis der sker fejl efter ankomst, så forsøg at rette det på stedet. Hvis du efterfølgende vil klage, bør du i første omgang henvende dig til bookingstedet. Krav på prisafslag eller skadeserstatning skal fremlægges snarest muligt og senest 30 dage efter hjemkomsten, hvis ikke specielle årsager forhindrer dette. Klager henvises skrifteligt til info@nordgaardensamsoe.dk Pakkerejse-Ankenævnet http://www.pakkerejseankenaevnet.dk/ behandler klager fra forbrugere vedrørende visse rejser.